חברת Neptune מציגה פתרונות של מערכות סקרים ייחודיים וחדשניים, אנו מתאימים את מערכת הסקרים בצורה מדויקת לצרכים שלכם. בעוד שלרוב האנשים לוקח זמן ללמוד להשתמש במערכות הסקרים השונות הקיימות בשוק תוך שימוש בקריאה מידי פעם לתמיכה טכנית, אנו מציעים מערכת קלה לשימוש ומותאמת אישית. בשלב הראשון מתבצע תהליך אפיון ראשוני מול הלקוח לקבלת מידע על סוג צורכי הסקר. הסקרים יכולים להיות סקרי שביעות רצון ללקוחות, סקרים ארגוניים פנימיים או חיצוניים וכדומה. מערכת הסקרים בנויה ממספר שלבים, שליחת מסרון ללקוח המתאר במספר מילים את אופי הסקר וקישור לסקר, בלחיצה על הקישור יעבור המשתמש למערכת הסקרים למילוי הסקר. בסיום ישנה אפשרות להפיק דוחות וניתוחים מהמידע והנתונים שנאספו.
שימוש בתוכנת סקרים לניהול סקרי שביעות רצון או כל סוג אחר של סקר הוא כלי רב עוצמה שמשתמשים בו כדי לאסוף נתונים, לנתחם ולהשתמש במסקנות לגיבוש אסטרטגיות למודל עסקי יעיל יותר, שיפור שירות הלקוחות ועוד.
אחד מהיתרונות הבולטים של סקרים מקוונים הוא תגובות פוטנציאליות גבוהות יותר כיוון שנכונות המשיבים לענות על סקר שנשלח באמצעות SMS גבוה יותר מאשר סקר שמבוצע טלפונית או לחילופין כתוב בHardcopy.
יתרון נוסף, שסקרים מסוג זה הם יותר גמישים ומהימנים. האנונימיות של סקרים אלו מאפשרת למשיבים לענות בתשובות גלויות ותקפות יותר. כדי לקבל את הנתונים המדויקים ביותר, אתה צריך שהנשאלים יהיו פתוחים וכנים ככל האפשר עם תשובותיהם.
בסופו של דבר אנו רוצים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ובכדי לדעת כיצד לשמר אותם בצורה הטובה ביותר, יותר ויותר חברות ענק מבצעות בקרת שירות דרך משוב קצר הנשלח ללקוח בתום השירות. המטרה היא לאסוף את הנתונים הללו וליצור עקומת למידה על אופן השירות ואיכות של החברה.
יצרנו עבורכם מערכת סקרים שיכולה לשמש עבור מגוון רחב ושונה של סוגי סקרים ובסיום הסקר התוצאות ישלחו אליכם בצורה מסודרת למייל כולל מספר האנשים שענו על המשוב ותשובותיהם.
כיום הרבה חברות גדולות החלו להשתמש בכלי הזה של סקרים עבור סקרים ארגוניים פנימיים ובכך מנגישים לעובדים את אפשרות הבחירה. דוגמאות לסקרים כאלו: